تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

امیدِ جانم ز سفر باز آمد

از سفر برگشتن، یه راست رفتن طبقه ی پایین به هوای خوابیدن 

الان صداشون داره میاد که حرف میزنن .

بعد ولخرجی کردن واسه من یه بسته کلوچه آوردن :|

پیشنهاد میکنم بشنوید +


کلاه قرمزی و پسر خاله

خوب مثل این که این بار شانس آوردم و به تخم مرغ خوری دچار نشدم ، شب اول با دوستم 

رفتیم بیرون وهمونجا یه پیتزا زدیم به بدن، روز بعد هم ظهر از غذایی که واسه راهشون درست

 کرده بودن مونده بود خوردم؛شبش خالم پسر خاله مو به همراه غذا فرستاد پیشم ،ما هم 

سه وعده همون غذا رو خوردیم.بعد واسه امروز هم که پسر خاله غذا درست کرد اون فکر کنم 

سه چهار وعده باهاش سر میکنیم البته اصلاً خوش مزه نشده ولی خب چاره ای نیست 

خیر سرش مثلاً قبلاً توی آشپزخونه کار میکرده 

بعد هم کل خونه رو مرتب کردیم و ظرفا رو شستیم


پ.ن: یک برگشت به دفعه ی قبلی که رفتن سفر رو از  اینجا بخونید مال وب قبلیمه 

پ.ن: بلاخره ریشمو هم زدم همین مدلی که مشاهده میکنید 

مرگ با عزت بهتر از زندگیِ با ذلت

بنده از همین تریبون عرض میکنم  مرگ بـر عامریکا ، مرگ بر عسرائیل ، مرگ بر عنگلیس.

و به عاقایون مذاکره کننده هم عرض میکنم تا دوتا لبخند ژکوند تحولیتون دادن زودی از 

خوشحالی دست و پاتون شل نشه ، قصاب هم وقتی میخواد 

سر گوسفند رو ببره براش آب میاره .

البته از اونجایی که  ما بی سوادیم  شما کار خودتو بکن به حرف ما گوش نده 


پیشنهاد میکنم دکتر سلام 28 رو ببینید 

دو کلوم مشدی

در جهت افزایش معلومات مشدیه آقای بنفش :دی

گورجه: گوجه فرنگی

خیال: خیار

چینگ: نوک 

پَخول: ناخن کشیدن

سوسه لنگ: آدم نحیف و لاغر


کُوچه سگ: بچه ی سگ

بُوجُووم: بِجَوم(از فعل جویدن)

سرمولات: سر نوشابه

وا:باز بودن

واز:دوباره

خیزه: کشو میز

ول ده: رها کن

گردالی: دایره

مقبول: زیبا

لُکِّه :توده انبوه چیزی

چـِغـَل : زبر، ضخیم

 

کـَغ : کال، نرسیده

وَرچُپَّه : برعکس

حُولی : حیاط

دِلِنگون : آویزون

کِیس : کیک صبحانه

لَتِّه : تکه پارچه
چُغُک: گنجشک
موسی کو تقی: نوعی یا کریم 


منبع :وبلاگ قبلیه خودم 

إنالله و إنا إلیه راجعون

حدود یک ماه بود که یه دفعه فلج شده بود فقط میتونست گردنشو تکون بده 

یک ماه تر و خشکش کردیم و غذا دادیم دهنش ، با این که فلج شده بود 

و یه گوشیه افتاده بود ولی بازم شیرین زبونی میکرد و مثل همیشه حواسش 

به دورو بر بود .

فکر میکردیم موقتی باشه و خوب میشه دکتر هم میگفت خوب میشه ولی...

بیشتر از همه ددی بهش وابسته بود .اونم با همه دعوا میکرد به جز ددی .


نام برده" مرغ مینا" بود 

با سواد شوید

اولی ها،دومی ها ، سومی ها، کنکوری ها دست نگه دارید  دیگر نگران نباشید ،دیگر نیازی به درس خواندن نیست.

فقط کافیست از توافق نامه ی ژنو و از دولت تعلیق و امید حمایت کنید و از آن ها انتقاد نکنید .

آن گاه شما تحصیل کرده و باسواد هستید .

منم الکی دنبال برگه ی استاتیک بود وقتی راه به این سادگی وجود داره.


پ.ن: جهت تلطیف فضا اینجا کلیک کنید ، لینکش ماله گوگل پلاسه .

دو واحد ناقابل

دو واحد کار ورزی 1000000 ریال خدایش این پولا چجوری از حلقومشون پایین میره ؟

الاهی خرج دوا درمون کنن به حق پنج تن (با سوز بخونید )

دست جیغ هورا

آقا همه تون شیرنی مهمون من .

الان رفتم تو سایت دانشگاه  دیدم برای استاتیکم نمره ثبت کردن ، فکر کنم خواسته گند کاریه زنشو پاک کنه .ولی نامرد 18 داده.


داشتم نقشه میکشیدم فردا برم یه جنگ درست حسابی راه بندازم ، خدا بهشون رحم کرد.

حلقه ی رندان

بخش آموزش برگه م رو گم کرده بعد مسئول رسیدگی به موضوع هم معاون دانشجوییه

بعد مسئول آموزش زن معاون دانشجوییه بعد از اون ور  استاد مربوط به اون درس 

هم برادرمسئول آموزش تشریف دارن بعد به نظرتون 

وسط این دایره خانوادگی صدای من به جایی میرسه ؟

خــر خـــون نــیــســتــم

بعد مثل این که یک شائبه هایی ایجاد شده و دوستان فکر کردن من خر خون هستم.

ولی باید بگم کاملاً در اشتباه هستین ، من هم درست مثل شما شب امتحانی ام

واسه هر امتحان نهایتش 3 تا 3.5 ساعت وقت میزارم.تازه اونم به هوای یاد دادن به دوستام. 

باید به شما عرض کنم که به هیچ عنوان برچسب خر خونی به من نمی چسبه

مدارکش هم موجوده 

رمز کار من اینه که دوستام میرن میشینن کلی درس میخونن بعد میان پیش من اشکالاتشون 

رو از من میپرسن ، بعدش منم مجبور میشم از مغزم کار بکشم و ضمن پیدا کردن مشکلات 

اونها خودمم هم یاد میگیرم به همین سادگی ، به صورت کاملاً هدفمند و سریع میشه درس رو یاد گرفت 

امتحان کنید واقعاً جواب میده 

این فوت کوزه گیری بود برید حالشو ببرید 

اوج بد شانسی

ای بخشکی شانس ، دانشگاه برگه ی امتحان استاتیکم رو گم کرده 

نمره ریاضی هم اومد 19.5


امروز هوا اینقدر سرد بود که مثل این کارتونا سیبیلم یخ زده بود 

بلاخره

بلاخره امتحانام تموم شد. 

بلاخره برف اومد.

ولی بلاخره یه روز خوب نیومده


بعداً نوشت : نمره هایی که تا الان قطعی شده ، 4 تا 20 و یک 19.5 صرفاً جهت ریا :دی 

حال خوش سیری چند؟

درسته که من سنم زیاد نیست ولی باز می تونم اون موقعی رو به یاد بیارم 

که با وجود مشکلات بسیار زیاد و امکانات بسیار کم

آدما حالشون خوب بود .با هم صمیمی بودن با هم رفت و آمد داشتن

سفره هاشون هرچند پر از غذاهای هفت رنگ نبود ولی به جاش توش مهر و صفا بود 

واقعاً دقت کردین خیلی هامون حالمون خوب نیست فرقی نمی کنه کمبود مادی داریم 

یا نداریم یا مثلاً کسایی که دوست داریم کنارمون هستن یا نه 

یه چیزی رو گم کردیم شاید خودمون رو....

براوو

یه زمانی هم بود یه موتور گازی هایی اومده بود به اسم "براوو" خودش یه نوع آپشن

محسوب می شد واسه جوونای اون زمان مثل پراید الان بود :)))

میلاد

در 9 بهمن ماه سال 67 دیده به جهان گشودیم که کاش نمی گشودیم.

البته هیچ عجله ی هم در این امر نداشتیم ،از این روی چند روزی هم  دیرتر به دنیا آمدیم .

چنین روایت شده که در  یک یکشنبه ی برفی بوده است .

هیچی دیگه همش همین بود.



پ ن: اولین نمره ی امتحاناتم اعلام شد و مثل این که بازهم دورن  برگه

سوتی ای نواخته ایم و نمره ی 20 را از دست داده ایم .


پ ن2: جمعه امتحان تفسیر موضوعی دارم امشب تازه رفتم کتابشو خریدم .باشد تا رستگار شویم 


بعداً نوشت : یک نمره ی دیگه هم اعلام شد 20 شدم 

آرشیو کنید

بعد یکی از کارایی هم که دراین دوره ی خطیر بر عهدی ماست اینه که تمام اخبار

 و مصاحبه هایی که به دستمون میرسه رو آرشیو کنیم که آقای پرزیدنت  دوباره نیاد 

بگه ما تاسیسات هسته ای رو تعطیل نکردیم بلکه تکمیل کردیم .

و این است شیوه ی دولت راستگوی ما که کتاب نوشته ی خودشون رو هم انکار میکنند.

پیشنهاد میشود مجله ی تصویری دکتر سلام رو  دنبال کنید . از اینجا 

یه اشتباهِ کوچیکه بزرگ

آقا خواستین ماشین حساب مهندسی بخرید به هیچ عنوان سراغ مارک شارپ نرید

 که اصلا بدرد نمیخوره ، بیچاره کرده منو اصلا نمیتونه محاسبات رو پشت هم درست

 انجام بده، وقتی  یه جمله رو پشت هم براش مینویسی جوابا رو اشتباه در میاره 

من تا حالا کلی نمره از بالای این ماشین حساب از دست دادم ، مثلا میان ترم همین

ترمو دینامیک 2 نمره بیخود از دست دادم .

توی پایان ترمش هم همین دیروز اگه استاد بهم نمیگفت همین اتفاق داشت می افتاد .

دستش درد نکنه 

مخ تعطیل شده

اکنون ساعاتی قبل از امتحان ترمودینامیک رو سپری میکنم با استرس فراوان 

چون هرچی یادمیگیرم دودقیقه بعدش یادم میره .

شوخی کردم ....

مهران مدیری قسمت سوم سریال جدیدش رو با یه سری صبحت شروع میکنه

 که کلیپش رو اینجا براتون گذاشتم ببینید .

حرف دل ما زده 

اوج دقت در برنامه ریزی

آخه باس به این برنامه ریزای یونیه ما چی گفت ؟ ورداشتن دوتا از امتحانامونو 

توی دوتا جمعه گذاشتن نمیگن آدم کار و زندگی داره ؟

دیروز امتجان افتاتیک (استاتیک) داشتیم جزوه باز،ولی  

از بس که سخت بود بازم همه هنگیده بودیم 

فردا هم که همون مکانیک سیلات معروف رو داریم 

اگه از دوازه نمره ی امتحان یازده بگیرم ، نمره ی کل م 20 میشه 






1:حالا من که کارو زندگی ندارم روز جمعه ، واسه بقیه دوستام میگم :دی