تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

دست جیغ هورا

آقا همه تون شیرنی مهمون من .

الان رفتم تو سایت دانشگاه  دیدم برای استاتیکم نمره ثبت کردن ، فکر کنم خواسته گند کاریه زنشو پاک کنه .ولی نامرد 18 داده.


داشتم نقشه میکشیدم فردا برم یه جنگ درست حسابی راه بندازم ، خدا بهشون رحم کرد.

نظرات 12 + ارسال نظر
elonar سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 22:36

بی خیـــــــــال !!!!!
ینی یه پسر تازه اونم از نوع مشهدیش چقد میتونه خرخون باشه خووووو؟؟؟!؟!! :|

من که در پست های قبل توضیح دادم این نمرات مال خر خونی نیست

مریم سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 23:18 http://daghdaghehayeme.blogfa.com/

از استاتیک (همونی که نمیدونم چیه فقط میدونم همه ازش می نالن) 18 گرفتی؟؟؟
ایول...

ایشالا هیچ وقت باهاش سروکار پیدا نکنی .آدمو روانی میکنه .
ممنون

عطیه سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 23:47 http://a-26.blogfa.com

آخـــــــــــــــــــــــــــــ جون 20 نشد... ولی حقت نبود پیدا شه ...
راستی داداش من استاتیک و شده 20 مقاومت و شده 19 صبح یه سری فوش نثارش کردم که چند روز بود رو دلم مونده بود اصلا" به شما ها هم میگن مهندس!!!!
شیرینی چی میدی؟

دوست هم دوستای قدیم والا
آورین داداش به شوما .عجب ،حسودیت میشه

شیرنی دانمارکی

ناهید چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 14:54

استاتیک!!
18 ام که خوبه دیگه..کوتا بیا:)
منم ایستاسس شدم 20 دستم درد نکنه!

دیگه چاره ای نیست مجبورم کوتاه بیام.
آورین برشما

زهرا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 17:30 http://toluesobh.blogfa.com

سلام همشهری.....رشتت چیه؟ اگه 25 سالته یعنی داری ارشد میخونی؟
کدوم دانشگاهی؟

سلام ، رشتم تاسیسات حرارتی و برودتیه ، ولی با کمال تاسف ارشد نمیخونم ،دو سال عقب افتادم چون مشهد کارشناسی تاسیسات نداشت

عطیه چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 17:41 http://a-26.blogfa.com

18 دانمارکی آخه؟ خوبه نگفت پا درازی! آخه تو نمیدونی همون زمانای قدیم بالاترین نمره ی کلاس ما شد 13...اصلا" نمیدونی ما چی کشیدیم سر این استاتیک...

به دانمارکی توهین نکن، من بیشتر شیرنیه تر دوستش دارم .
اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره

عطیه چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:29 http://a-26.blogfa.com

ولی من شیرینی تر بیشتر تر دوس دارم

گیسو شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 00:18

حالا ما دیر رسیدیم آیا به ما هم شیرینی تعلق میگیره؟
خوبه آفرین 18 هم خوبه
تو میتونی 20 هم بیاری
ببین دارم انرژی مثبت میفرستم که درس بعدی 20 بشی

شوما اول آدرسو بزار با من فکرامو بکنم ببینم چی میشه .
20 که آوردم کلی ، ولی این سه واحدی بود مهم تر بود

گیسو یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 20:35

آدرس؟آدرس چی؟

آدرس وبلاگتان را عرض کردم

گیسو یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 22:14

خب از کجا میدونی من وب دارم؟

نداری ینی ؟

گیسو یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 22:58

داشتما ولی خب یه مدتی میشد نمینوشتم
الان دارم وبمو راه اندازی میکنم که بنویسم
اوف چقدر سخته اسم وب انتخاب کنی هاااا
can I help me?
بزار اوکی نهایی بشه آدرس تقدیم میکنم چون میخوام آدرس عوض کنم که راحت بتونم بنویسم

عجب .آره بسی دوشوار است اسم انتخاب کردن .

پس شوما هم مثل من میخواین از دست آشنایان فرار کنید .

گیسو یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 23:30

اوکی شد
نه بابا آشنا ندارم بنا به دلایلی

بعله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد