تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

و اینگونه بود که چپ دست رفت قاطی مرغا

هیچی دیگه ما 20 فروردین رفتیم خواستگاری و پس از مذاکراتی که انجام دادیم.مورد پسند

عروس خانم قرارگرفتیم  و امروز 25 فروردین جواب بله را از ایشان دریافت نمودیم.

نکته مهم اینجاست که یهو نوع دغدغه های آدم عوض میشه

نکته ی دیگه اینکه ایمانش از من قوی تره؛ باشد که ما هم در کنار ایشان رستگار شده و

به راه راست هدایت شویم

بعداً نوشت: بزودی کامنت های این پست بسته خواهد شد ، جهت فریز کردن پست 

دست و جیغ و هورا

از همین تریبون نایب قهرمانیه پرسپولیس رو به همه ی پرسولیسی های عزیز تبریک میگم 

خدایی اگه بازی قبل نیلسون اون سوتی رو نداده بود جام الان تو دست ما بود .

از مصائب عید 2


لاکن اینگون نباشد که کارتان با خوابتان تداخل کند و شما خواب را به کار ترجیح دهید .


(عمام چپ دست قرص استامینوفن)

نقشه ی پر ماجرا

آقا دیشب آخرشب  همکارم زنگ زد که اون نقشه ای که دوماه پیش بهت دادم بلاخره صاحب کار 

تصمیمشو گرفته و میخواد یه طبقه شو گرمایش از کف بزنه ، نقشه شو توی اتو کد

بکش که بریم اجراش کنیم .

حالا این خونه هم زمینش کجو کوله بود نقشه ش شونصدتا زاویه ی نافرم داشت ؛ امروز صبح رفتم نقاله 

خریدم اومدم اتو کد رو باز کنم دیدم ای دل غافل باز نمیشه خراب شده ، حالا سی دی ش رو هم نداشتم 

رنگ زدم پسر عموم اون داشت قرار شد ظهر با خودشون بیارن ، که بسلامتی یادشون رفت ، باز عصری 

بلند شدم رفتم خودم آوردم ، بعد از اونطرف دوستم زنگ زد که میخوام بیام خونه تون.

دوستم اومد و منم همزمان شروع کردم به نصبیدن اتو کد ، حالا از شانس ما سی دی خش داشت دوساعت

 طول کشید تا نصبش کردم ، شام رو با هم خردیم اون رفت منم نشستم پای نقشه .

اولش گ و گیجا گرفتم 1 بعد کم کم چم وخم نقشه ه دستم اومد که باطریه موس تموم شد ، با پد لبتاب هم 

نمیشه کد کار کرد خیلی نافرمه ، هیچی دیگه گذاشتم یک ساعت باطری موس شارژ شده و بعد دیگه الان 

تموش کردم .


پ.ن: در همین راستا این پست از وبلاگ قبلیم 


1: من سر رشته ای از معماری و اینا ندارم،  کُد دادن و ایناش رو هم بلد نیستم تمام کاراشو به صورت کاملا هندلینگ :))  انجام میدم 

مرزبانان آزاد شدند؟

مثل اینکه خبرهایی شده دعا کنید راست باشه.

اینجا رو بخونید 

قلیون بدر

بعد ما ایرانیا گندشو در آوردیم دیگه ،خیرسرشون ملت میرن بیرون هوای تمیز 

بکنن تو حلقشون ، ولی اولین چیزی که میزارن تو بساطشون قلیونه 

بعدم که فقط مثل اگزوز دود میدن بیرون ، جالبش هم اینجاست اگه سیگار دست 

بچه هاشون ببینن واویلاست ولی قلیون رو میشینن همه دور هم میکشن .

شعـــور چیزیه که این وسط گم شده ؛ حتی همین فامیلای ما فقط میرن بیرون قیلون 

بکشن برگردن تا خودشونو خفه نکنن هم ول نمیکنن


آمدیم نبودید

یه زمانی هم مد بود ملت میرفتن خونه ی هم وقتی کسی خونه نبود 

روی در حیاط یا روی یه تیکه کاغذ می نوشتن آمدیدم نبودید.

بعد نکته ی جالبش اینجا بود که اسمشون رو هم نمی نوشتن 

تابلوی کائنات من

ایده ش از وبلاگ دل تنگی های سرزده  به سرم زد. گفتم بزار منم یه تابو کائنات واسه خودم درست کنم

ببینم چه مزه ایه ؛مزه ش که خوب بود ، حالا ببینم  آخرش چی میشه . عکسشو میزارم شماهم باهاش

آشنا بشین ، مشقول زمبه این اگه بخندین

این شما و ایــن تابلوی کائنات


پ.ن: البته این یه ویرایش اولیه س

بعداً نوشت : یه امکان جدید به وبلاگ اضافه شد ، در منتها الیه سمت چپ .باشد که مقبول افتد.

از وبلاگ آزی این امکان رو کشف کردم

World Wide Fund for Nature

ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت (به انگلیسی: World Wide Fund for Nature)‏ است

و در آخرین شنبه ماه مارس هر سال برگزار می شود. خانواده ها و کسب و کار با خاموش کردن چراغ ها وسایردستگاههای الکتریکی

غیر ضروری خود به مدت یک ساعت آن رایادآوری می کنند وآرمان نخست این اقدام این است که آگاهی درباره تغییرات آب وهوایی و 

نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان ابقا شود.این رویداد برای اولین بار در سیدنی استرالیا توسط Leo Burnett و صندوق جهانی

طبیعت (wwf) در حالی برگزار شد که نزدیک به 2.2 میلیون نفر در آن شرکت کردند و چراغ های غیر ضروری خود را خاموش کردند

از شما دعوت می‌شود در روز 9 فروردین سال 1393 با خاموش کردن لامپها و وسایل برقی غیرضروری از ساعت 20:30 تا 21:30

 (به وقت ایران) در این طرح مشارکت کنید


پ.ن: متن کپی شده است ..

پ.ن: لینک دادن به این پست مزید امتنان است .

دزد های محترم

این آقایون و خانمای دزد حداقل تعطیلات نوروزی رو به خودشون استراحت بدن خواهشاً .

زائرای محترم وقتی میاید مشهد :

سعی کنید پول نقد زیاد همراه نداشته باشید1

وقتی میخواید برید خرید و بازار و اینور اونور توی ماشین لوازم ارزشمند نزارید

مخصوصاً صندوق عقب ، تاکید میکنم  صندوق عقب2

وقتی توی بازار هستین به شدت به شدت مراقب جیبزن ها و کیفزن ها و موبایل دزد ها باشید3

پارک ها و محدوده 2 کیلومتری حرم و بازار ها بیشترین آمار سرقت رو دارن .


پ.ن: البته برای همه ی شهر ها کاربرد داره.


1: وخداوند کارت اعتباری را آفرید تا ایمان بیاورید و از آن استفاده کنید (امام چپ دست قرص استامینو فن

2: برای امنیت بیشتر میشه قفل صندوق عقب رو غیرفعال کنید و فقط صندوق از داخل ماشین باز بشه.البته کار شما نیست به متخصص مراجعه کنید.

3:مثل آب خوردن حتی از توی دستتون میزنن.


وقت انتخاب

گفته بودم داستان داماد شدن دوستمو بعداً براتون میگم،الوعده وفا :

اول قسمت شب خواستگاری شو میگم بعد یه مسائل مهم ش می پردازم، خانواده ی این دوست ما  دسته فوق سنگین 

تشریف دارن ، مثل خانواده ی ما  بعد این و مامان و باباش  روی یه مبل سه نفره نشته بودن ،طبق گزارشات 

دوستمو  باباش خیلی هم روی مبل جُلجُل1 میکردن ،چند دقیقه که نشسته بودن 

یهو مبل از روی پایه هاش در میره و زارررت می افتن 


اگه حوصله ی نصیحت نداری نرو ادامه مطلب


1:تکون تکون خوردن ، وول خوردن ،هی اینور و اونور شدن

 

ادامه مطلب ...

بادمجون مرغ سیاهِ بی جون

آقا من و بادمجون یه روز باید بشینیم باهم یه بحث فرهنگیه درست و حسابی بکنیم و سنگامونو با هم وابکَنیم 

اصن چه معنی داره ؟وقتی بادمجون درست میکنیم حتی اگه یه دونه بادمجون تلخ یا تند توی دیگ باشه 

زارررت می افته توی ظرف من ،مگه من چه هیزم تری بهش فروختم ؟ چه پدر کشتگی ای با من داره آخه ؟

 اصن وقتی من باشم و بادمجون درست کنن بقیه خیالشون راحته که اگه چیزی تلخ یا تند باشه تو ظرفه منه 


پ.ن:من فقط بادمجون رو به صورت خورشتی دوست دارم و مدلای دیگه مثل میرزا قاسمی و کشک بادمجون و...دوست ندارم

قالبانه

از خلوت بودن بلاگستان تابلوعه که به شدت مشغول دید و بازدید عید و سفر های نوروزی هستین 

ما همچنان اینجا در خدمت شما هستیم ، دو روز گذشته رو مشغول قالب عوض کردن و دیزاینش بودم 

چندتا قالب گذاشتم این یکی به قالب اول یکم نزدیک تر بود، البته بگم که انصافاً قالب چقر و بد بدنی بود 

کلی الاف کرد. از فواید این قالب این بود که مجبور شدم رفتم ویرایش کد های css یاد گرفتم .

به خاطر بخش نظرات

قالب در دست ساخت میباشد .با تشکر از صبر شما دوستان

بعداً نوشت : تقریباً آخراشه ، یه مقدار ریزه کاری هاش مونده ، باید  ببینم میتونم اون نوار های خاکستری رو از بین ببرم یا نه 

دیگه الان نظر گذاشتن اینجا راحت شده، میبینید من چقدر به فکر راحتیه مخاطبام هستم

اولین پست 93

سلام دوستان گل ، دوباره سال نو رو بهتون تبریک میگم .

امیدوارم تا اینجای سال بهتون خوش گذشته باش.


واسه من که همراه با یه سانحه ی دلخراش بود ... 

ادامه مطلب ...