تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

انگشتِ انگشترِ دستِ چپِ چپ دست

آقا این حوادث دست از سر ما بر نمیدارن که نمیدارن.

داستان از این قراره که هفته ی پیش رفتم لوازم جهیزیه مو (یخچال و تی وی و گاز و لباسشویی)

رو خریدم گذاشتم طبقه ی پایین ،بعد این طبقه ی ما در پنچره هاش  نرده نداشت 

و خطر سرقت وجود داشت من رفتم پروفیل گرفتم نرده براش جوش بودم.هیچی مشغول کار شدیم 

و اینا دیگه کار به انتها رسیده بود داشتم آخرین نرده رو جوش میدادم که چشمتون روز بد نبینه .

ناگهان یه تیکه ریز جوش افتاد رو انگشترم و ظرف یه صدم ثانیه کل انگشتر داغ شد .تا اومدم

انگشترو بچرخونم از دستم در بیارم قالبی پوست انگشتمم باهاش کنده شد

نتیجه ش بجز سوزش و درد یه رد انگشتر دایمی رو دستمه، فکر کنم بعد اینکه زخمش خوب بشه 

بتونم ازش به عنوان انگشتر استفاده کنم 

به دلیل دلخراش بودن صحنه ازش عکس نمیزارم 




کنکوری ها

پارت یک 

اومدم به دوستای کنکوری خسته نباشید بگم.ایشالا که همه تون موفق باشید.

میخوام یه راه حل ساده هم واسه خانم مهندس شدن 

به دختر خانم هایی که کنکور قبول نشدن بدم 

فقط کافیه با یه آقا مهندس ازدواج کنید اون وقت همه خانم مهندس صداتون میکنن

آقا پسرا هم که کافیه یه بابای پولدار داشته باشن بعد بزنن تو کار بساز بفروش 

بعد اونا رو هم آقا مهندس صدا میزنن

پارت دو 

آقا این ترم ما زده بودیم به تنبلی بعد موقع امتحانا پوست مبارکمان کنده شد

و بیشتر از همه معادلات دیفرانسیل سخت بود

سر خوندنش میگرنم گرفت که یه هفته خوب نشد.

ها راستی حلول ماه مبارک رمضان رو هم پیشاپیش تبریک میگم.