تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

خوش شانسی ها

آقا فکر کنم من بعد از ازدواج جزء بندگان خاص محسوب شدم 

هرجا ثبت نام اینرتنی میکنم قرعه درست در میاد، اون از ثبت نام اعتکاف عیال و خواهرش که 

سال ها اسمشون در نمیومد و اینم از شگفتیه جدید که واسه وام ازدواج ثبت نام کردم

و یه ماه نشده اسم مون در اومد ، در حالی که خیلی از آشنا ها چند ماهه ثبت نام کردن

و اسمشون در نیومده .


پ.ن: 100 هزار تومن میگیرم براتون وام ازدواج ثبت نام میکنم :)))))

دنیا برعکس شده ها

آقا یکی بیاد این مامان ما رو توجیه کنه که من پسرشم

عروسش نیستم که برا من مادر شوهر بازی در میاره 

آخه تا به کی جدایی

این عیال جان ما اومد به ما گفت بیا برو  اسممو بنویس تو این سایته که  واسه اعتکاف 

تو حرم قرعه کشی میکنن چند ساله ثبت نام میکنم اسمم در نمیاد شاید دست تو خوب باشه.

بعد اسم ایشان و خواهرشان را نوشتیم .از قضا اسم عیال جان و خواهرشان

هر دو با هم توی قرعه کشی درآمد.

از امشب هم تشریف بردن اعتکاف و تا یک شنبه ما ایشان را نخواهیم دید

و باید گفت خود کرده را تدبیر نیست.

بدتر از همه این که امشب نتونستم برم همراهیش کنم تا مسجد گوهرشاد