تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

آخه تا به کی جدایی

این عیال جان ما اومد به ما گفت بیا برو  اسممو بنویس تو این سایته که  واسه اعتکاف 

تو حرم قرعه کشی میکنن چند ساله ثبت نام میکنم اسمم در نمیاد شاید دست تو خوب باشه.

بعد اسم ایشان و خواهرشان را نوشتیم .از قضا اسم عیال جان و خواهرشان

هر دو با هم توی قرعه کشی درآمد.

از امشب هم تشریف بردن اعتکاف و تا یک شنبه ما ایشان را نخواهیم دید

و باید گفت خود کرده را تدبیر نیست.

بدتر از همه این که امشب نتونستم برم همراهیش کنم تا مسجد گوهرشاد


نظرات 7 + ارسال نظر
elanor پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 23:53

مگه اعتکاف الانه؟؟؟؟؟! ماه رجب نبود؟؟! ........

+جا داره بگم " آخییییییییییییییی" !! :دی

ماه رجب هم هست .اینم هست منم قبلاً خبر نداشتم.

+

love جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 07:12 http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


6515

چوب کبریت جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 11:11

عیبی نداره عوضش بیشتر قدر وقتهایی رو میدونید ک کنار همین:)

بعله اینم یه ور موضوعه

ام جی اچ شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 02:29

اعتکافه چه موقع!؟
شرح کنید ماهم مستفیض بشیم..
واسه ما اینوریا اعتکاف تو حرم ارزوست...خوش به حالشون..
یکم صبوری برادر

شرح شو که نمی دونم وقتی اومد ازش میپرسم.
فعلا که جز صبر چاره ای نیست .

بارون شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 11:34

کو بیا اسم منو هم تو این بانکا بنویس،خدارو چ دیدی
برو بچ هر کی هر چی میخواد بگه،این آق داداش ما خیلی زود تایید میکنه.


الهی حالا غصه نخور.میاد میبینه پیر شدی.نقطه ضعف ازت میگیره

نمیدونستم اعتکاف هم هس.خوش بحالش

ای عامو واسه بانک دستم خوب نیست اگه بود واسه وام ازدواج اسممون در می اومد .
فراق یاره شوخی که نیست

Bluish دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 00:51 http://bluish.blogsky.com

عاقا شوما ک اینقد پیش خدا موجه هستین، لطفن دعا کن امام رضا بطلبه ما یه بار دیگه فقط دو ثانیه بریم زیارتشون!

نه بابا من پیش مامانمم موجه نیستم چه برسه به خدا
ولی دعا رو چشم

منه پابرهنه چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 16:42 http://dam-kesh.blogfa.com/

هی چطوری؟
منو یادت میاد؟
تو که زن نداشتی؟! کی ازدواج کردی؟ :دی

سلام ،مرسی ،تو خوبی؟ بله یادمه .
نداشتم ،رفتم گرفتم :))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد