تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

قالبانه

از خلوت بودن بلاگستان تابلوعه که به شدت مشغول دید و بازدید عید و سفر های نوروزی هستین 

ما همچنان اینجا در خدمت شما هستیم ، دو روز گذشته رو مشغول قالب عوض کردن و دیزاینش بودم 

چندتا قالب گذاشتم این یکی به قالب اول یکم نزدیک تر بود، البته بگم که انصافاً قالب چقر و بد بدنی بود 

کلی الاف کرد. از فواید این قالب این بود که مجبور شدم رفتم ویرایش کد های css یاد گرفتم .

نظرات 10 + ارسال نظر
ویرگول„ دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 13:47 http://comma.persianblog.ir

ینی برای عوض کردن مدل نظردهی باید قالبو میریختی به هم؟!:‏|‏
بارالها شکر که پرشین بلاگ کلا دست کاربر رو در زمینه انگولک کردن نظرات بسته:))

واسه کد های سی اس اس سایت های دبلیو تری سی اسکول رو بخون!(اینجوری هم منو نگا نکن، با سیمبین نت گردی نکردی ببینی چقد زبان عوض کردن سخته!:دی)

آره دیگه چاره ای نبود ، توی پرشین بلاگ هم میشه همچین سیخ کاری هایی کرد .

فعلاً که دیگه با css کارم تموم شد دفعه ی بعد ایشالا .
خداییش با سیمبین نت گردی مشکله بهت حقق میدم

آزی دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 14:33 http://bihefaz.blog.ir

باید اون بالا عکس دست یه عاغا میذاشتی این دست خانوم :D
بیکاری و هزار دردسر دیگه...تو هم رفتی تو کار قالبت

از اول همین بود تازه دقت کردی ؟ این دست نیمه ی گمشده س
آره دیگه گفتم حوصله م سر نره از هیچی بهتره

خود خودم دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 17:00 http://khatereham370.blogfa.com

خوبه این بیکاری باز یه فایده ای داشده
نیمه گمشده که نباشه وقت اضافه میاد دیگه

آره دیگه بدون نیمه ی گمشده کلی وقت اضافه دارم

آزی دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 17:45 http://bihefaz.blog.ir

خداییش تو این قالب بیشتر این دسته تو چش میخوره!!! عکس دست خودتو بذار اصن اینجوری باحالتره :)

درشت تر شده واسه همین به چشم میاد،عکس دست خودم؟ فکر نکنم بتونم خوب عکس بگیرم

Blue دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 22:37 http://blue1.blogsky.com

من3تا از قالبای ورژن قدیمی بلاگ اسکایو داشتم کدشو که نظرا جدا میومد...یکیش همین قالب خودم...یکیم اون آبیه...یکی هم اون قالب مشکیه که مث دفترخاطراته.
اگه خواستی دوباره عوض کنی قالبتو،بگو همون کدای بلاگ اسکایو برات بفرستم که فقط یه هدر بذاری روش!این کارا چیه عاخه! ناسلامتی مهندس مملکتی!
فک کنم اگه به خود بلاگ اسکای هم یه پیغام میدادی،ورژن قدیمیِ قالبِ خودتو برات میل میکردن کداشو!

عی بابا این همه من گفتم میخوام نظراتمو درست کنم هیچی نگفتی ، بعد الان میگی ؟
با بلاگ اسکای مکاتبه کردم جواب ندادن ، تو چندتا سایت دیگه هم وابسته به بلاگ اسکای سوال کردم کسی نداشت

Blue دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 22:43 http://blue1.blogsky.com

این قالبت که لینک پروفایل نداره!

Blue دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 22:44 http://blue1.blogsky.com

مدیونی اگه مسخرم کنی!!:دی
الان دیدم لینک پروفایلت رو عکسه!

خیلی ممنون اینجوری میخوای دکتر بشی؟ بعد دستکشتو تو شکم مریض جا میزاری

Blue سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 00:40 http://blue1.blogsky.com

اولن که تا جایی که من یادمه قبلنا یه پست گذاشته بودی و پرسیده بودی چطوری میشه کدا رو تغییر داد و چن تا کار ویرایشیِ دیگه! نگفتی کسی عایا قالب قدیمیو سراغ داره کجا میشه پیدا کرد یا نه!
دومن!
اون مریضی که من بخام دستکشمو توشکمش جا بذارم باید خیلیم از خداش باشه!اصن باید اون دستکشو قاب کنه!
سومندش که شما که شیش سال ساکن بلاگفا بودی و بهشم افتخار میکنی، بایدم این سختیارو بکشی! بالاخره بین یکی مث من که از15سالگی بلاگ اسکای داشته با یکی مث تو که بلاگفایی بوده،باید یه فرقی باشه یانه!

خوب همونجا باید این پیشنهاد و میدادی دیگه فرزندم حالا همین کدهایی که داری برام بفرست یه روز بدرد میخوره ، شاید یکی از همونا رو گذاشتم
اون قالب اولیم همون قالب آبیه بود که اون شکلیش کرده بودم ، همینی که الان گذاشتی رو وبت :((
حالا اگه یه دستکش باشه اشکال نداره ، فقط لنگه کفشی چیزی جا نزاری

همچین میگه از 15 سالگی اسکای بودم انگار 10 سال گذشته
ما چپ دست ها خودمونو با همه شرایط هماهنگ میکنیم بعله
حالا همچین هم بد نشد کد های cssرو یاد گرفتم به همین هوا

علت مهاجرت من از بلاگفا فرار از دست دوست و آشنا ها بود ، اینجا برام مثل تبعید گاه میمونه

Blue سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 00:59 http://blue1.blogsky.com

بعد تعطیلات برات میفرستم.
واسه وبلاگ قبلیم بوده اون کدا،یخورده طول میکشه بخوام دقیق همونا رو از آرشیو قالبام پیدا کنم.

اصن امکانات بلاگ اسکای به تو نیومده!برگرد همون بلاگفا!!
(من نمیدونم بلاگفا چی داره که همه اونجا وب میزنن! نه خداییش! حتا ذخیره خودکارم نداره!)

برو عامو بلاگفا درست از این جینگولک بازیا نداره وب همون جامعه ی آماریش کلی حرف توش داره
شاید یه روزی اون وب قبلیمو هم در کنار این دوباره راه انداختم

پیچک پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 13:55

نه بابا ما دید و بازید نمیریم
سرم شلوغه و امشب هم مراسم نامزدیمه
الانم منتظر آقا دامادم که بیاد دنبالم بریم آرایشگاه
عجب عروس خوبیه م حتی لحظات پایانی هم به فکر دوستام هستم و یه حالی ازشون میپرسم

بابا شوما دیگه کی هستی ، دست شوما درد نکنه توی این شرایط به ما سر میزنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد