تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

میلاد

در 9 بهمن ماه سال 67 دیده به جهان گشودیم که کاش نمی گشودیم.

البته هیچ عجله ی هم در این امر نداشتیم ،از این روی چند روزی هم  دیرتر به دنیا آمدیم .

چنین روایت شده که در  یک یکشنبه ی برفی بوده است .

هیچی دیگه همش همین بود.



پ ن: اولین نمره ی امتحاناتم اعلام شد و مثل این که بازهم دورن  برگه

سوتی ای نواخته ایم و نمره ی 20 را از دست داده ایم .


پ ن2: جمعه امتحان تفسیر موضوعی دارم امشب تازه رفتم کتابشو خریدم .باشد تا رستگار شویم 


بعداً نوشت : یک نمره ی دیگه هم اعلام شد 20 شدم 

نظرات 4 + ارسال نظر
چوب کبریت چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 02:02

تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ایشالا تولد 120 سالگیت...کلی ارزوهای خوب دارم برات...ایشالا پر از شادی باشه امسالت.
http://shop.2ctor.com/wp-content/uploads/Untitled-11170.jpg تووش اینه

ممنون دوست مهربان .امیدوارم تو هم همیشه توی آرامش و خوشی باشی.
به به چقدر هم خوش بوعه دستت دردنکنه

مولود پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 01:26 http://epizod3.mihanblog.com

جامعه دانشجویی رو بردی زیر سوال!!20؟این ماله دبستان بود؟کمی خجالت بکش..
امروز تولد دوستمم بووووووود انقده دختر خوبیه..تولد شماهم مباااااارررررررک شیرینی چی بخوریم حالاا؟


الان من دارم خجالت می کشم که 20 گرفتم، اون قبلی هم گفتم 20 نشده 19.5 بود

تولد دوستتون مبارک باشه
شیرنیه مورد علاقه ی من دانمارکی ه آدرس بدین پست کنم

مولود پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 01:56 http://epizod3.mihanblog.com

کادو اوردم که شیرینی حلالم باشه
رنگشو خودت انتخاب کن،تن نخوردس فقط مانکن تنش زده..:دی
ازونجایی که آقایون با این کادو خیلی سوپرایز میشن گفتم غافلگیرت کنم،نه فک کنی الکیا تو دنیای مجازی ایرونی پسندش کم گیر میاد به جون اجدادم
کادوی منم فکر میکنم خوش بو باشه
http://funv.ir/wp-content/uploads/51mi9uvMEEL._SX342_.jpg
کی بیام واسه شیرینی؟:|

دست شما درد نکنه
من سورمه ای شو انتخاب میکنم
بعد خودم معطرش میکنم
شوما همی الان بفرمایید شیرنی

گیسو شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 00:32

بعد نمیدونم چرا میگن:فقط دخترا ذوق نمره ی 20 دارن

من فقط واسه تخفیف شهریه گرفتن از دانشگاه میخوام بالا بگیرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد