تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

خــر خـــون نــیــســتــم

بعد مثل این که یک شائبه هایی ایجاد شده و دوستان فکر کردن من خر خون هستم.

ولی باید بگم کاملاً در اشتباه هستین ، من هم درست مثل شما شب امتحانی ام

واسه هر امتحان نهایتش 3 تا 3.5 ساعت وقت میزارم.تازه اونم به هوای یاد دادن به دوستام. 

باید به شما عرض کنم که به هیچ عنوان برچسب خر خونی به من نمی چسبه

مدارکش هم موجوده 

رمز کار من اینه که دوستام میرن میشینن کلی درس میخونن بعد میان پیش من اشکالاتشون 

رو از من میپرسن ، بعدش منم مجبور میشم از مغزم کار بکشم و ضمن پیدا کردن مشکلات 

اونها خودمم هم یاد میگیرم به همین سادگی ، به صورت کاملاً هدفمند و سریع میشه درس رو یاد گرفت 

امتحان کنید واقعاً جواب میده 

این فوت کوزه گیری بود برید حالشو ببرید 

نظرات 3 + ارسال نظر
عطیه یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 20:24 http://a-26.blogfa.com/

حیف که از ما گذشته ... دیر کشفت کردم

به برادر زاده کوچولو در آینده یاد بده

من تا مجبور نشم اآبگوشت نمیخورم یا برنج یا فست فود اما به شدت آبگشوتای خودمو دوس دارم
ولی درکل جزو اون غذاهایی نیست ک هوس کنم حتی ی بار

چقدر هم به خودت اعتماد داری، فقط آبگوشتای خودتو دوست داری

پیله ام ... سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 11:20 http://www.dokhtarezan.blogfa.com

خو اعتماد من ثابت شدس
یعنی دیگران و خودم این اعتمادو ب خودم دادیم :)
تبریزی ها معمولا تو آشپزی ماهرن
ولی خوب در کل من ازبچگی تو این کار سرچشمه دارم

سرچشمه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد