تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

از من بعید بود

آقا در امتحانات این ترم یک سوتی دادم در حد و اندازه های تیم ملی1 ینی واقعاً 

خودم توش موندم ، فکر آدم یادش بره که فلان روز امتحان داشته و خوشحال واسه 

خودش راه بره و وقتی میره واسه امتحان بعدی، اونجا دوستان بهش بگن چرا امتحان 

چهار شنبه رو نیومدی و تازه بفهمه از همچین امتحانی هم بوده 


از این درس تاریخ تمدن با این عمومی بودنش شده گربه سیاه من ، دفعه قبل 

پاسش کردم بعد که اومدم این دانشگاه واسم تطبیق نخورد، با این ترم برداشتم 

که امتحانش و یادم رفت ، خدا دفعه ی سوم شو بخیر کنه .

حالا خدا خیر این خانمه توی آموزش دانشگاه رو بده که درسو برام حذف کرد تازه 

وسط امتحانا یه درس دیگه بجاش برام انتخاب کرد2


1:که حتی با باخت به عراق هم چیزی از ارزش هاش کم نمیشه جون عمه ش 

2:بعله همچین امکاناتی داره دانشگاه ما دلتون بسوزه 

نظرات 6 + ارسال نظر
آمنه چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 10:42

سلام.آقا تکراری شده بود زندگی.راستی دو هفته مشهد بودیم.29 برگشتیم.

عجب.
به سلامتی ،خوش گذشت؟

عطیه چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:54 http://a-26.blogfa.com

خدا به خیر بگذرونه...:))

به خیر گذشت :))

سپیده پنج‌شنبه 9 بهمن 1393 ساعت 21:48 http://detari.blogfa.com

ببین مهندس حالا بزار من یه چیزی بگم دل تو بسوزه !
خود استاد بهم اس ام اس داد که چرا برگتو خالی تحویل دادی !!!! گرفتی چی شد ؟ یعنی همچین اسایدی داریم ما
البته خالی خالی هم تحویل نداده بودماااااااا ! نمیدونم چرا قضیه رو بزرگش کرده بود :)

نمیخواستم ریا کنم ولی حالا میگم .من یه سری برگه ی نیمه خالی تحویل دادم استاد بدون این که اس ام اس بده بهم 20 داد حالا بیشتر دلتون بسوزه

چوب کبریت دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 18:34

عشق کار خودشو کرده حواس واست نذاشته
درسای عمومی
نیستیا؟؟؟؟؟

عاره دیگه بسوزه پدر عاشقی
واقعاً عیوق

بارون سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 12:59

خانما همشون خیرن،خدا ب همشون خیر بده
حتما ی سر باس بیام اونجا

همشون که نه دیگه
بیا بیا

بارون دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 09:09

ای بابا ...
بازم نیستید ک

همین اطرافم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد