تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

مرغ سیاه بی جون

از توانایی های منحصر به فرد من اینه که اگه حتی یه دونه بادمجون

تند یا تلخ توی قابلمه باشه به سمت ظرفم جذب میکنم .

الان این که بادمجون بده تو بشقاب من نیفته شده جزء فانتزیام 

نظرات 3 + ارسال نظر
چوب کبریت پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 01:56

چه جالب:))
یه چیزیو میدونی؟ اینکه هر بار توو ذهنت بهش فکر کنی که الان بادمجون تلخ بازم میفته تو بشقاب من حتی اگه قرار باشه نیفته هم حتما میفته.یجورایی همون قانون جذب و اینا.
من خیلی این اتفاقه برام میوفته حالا نه در مورد بادمجون.

نه خوب ، خیلی وقتا وقتی تلخی رو تو دهنم حس میکنم یادم میاد از این قاعده ش .

بارون شنبه 13 دی 1393 ساعت 08:48

خخخخخخخخخخخ
آره همون موقع هم که ساکن بلاگفا بودی به این نکته اشاره کرده بودی
اشکال نداره خاصیت خودشو داره

عه گفته بودم ؟ یادم نبود ، عجب حافظه ای داری ها

baygoosh جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 22:34 http://margoosh.blogfa.com/

طبیعیه . منم تو غذام استخون مرغ و گوسفند و غیره پیدا میشه ، حتی اگه اون غذا شیربرنج باشه :|

قدرت خدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد