تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

پلیز هلپ می

دوستانی که برنامه نویسی صفحات وب بلدن خودشونو معرفی کنن ، ما یه چند تا سوال داریم  در مورد سیخکاریه قالب مان ، میخواهیم بخش نظرات را به صورت صفحه ی جدا گانه باز نماییم (مثل بلاگفا)بعد چند اسمایلی هم به آن اضافه نماییم1

خلاصه که اجرم عندالله اگه کمک کنید


1:  اسمایلی ها رو اضافه میکنم  ولی وقتی توی کامنت ها ازشون استفاده میشه فقط اسمشون نمایش داده میشه و از عکس خبری نیست ، بنده از اسمایلی های اورجینال قبلیه خود بلاگ اسکای هم استفاده نمودم با همان آدرس بلاگ اسکایی شان ، ولی افاقه نکرد 

گوش کنید : +

پ.ن: چپ دست ها هم خودشونو معرفی کنن

نظرات 12 + ارسال نظر
آمنه دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 12:05

چپ دستم.هیچ کدوم از اونایی هم که گفتی بلد نیستم.

شوما رو که میدونستم
اشکال نداره اگه یاد گرفتم به ت هم یاد میدم

آمنه دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 12:09 http://gozashteha60.blogfa.com

دستت بهتر شد؟

ممنون آره بهتره

نینا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 13:13

یه چیزایی بلدم اام رو یه قالب پیش فرض
حالا منظورت چطوری نمیدونم

الان میبینی که نظرات وبلاگ من توی همین صفجه ی اصلی وبلاگه و پنجره ی جدیدی باز نمیشه براش ، من میخوام مثل نظرات بلاگفا ،نظرات تو یه پنجره کوچیک جدا باز بشه

فانتالیزا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 13:50 http://Fantaliza.blogfa.com

من در حدی بلدم که هدر تغییر بدم و رنگ عوض کنم و اینا!
چپ دست هم هسدم تازه شم!

اونو که خودمم بلدم
دورد بر شوما چپ دست گرامی ، تازه هم سن هم هستیم

سپیده دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 20:28 http://detari.blogfa.com

به منم یاد میدی ؟!!!

چشم اگه کسی به من یادبده

آزی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 21:13 http://bihefaz.blog.ir

اونا رو ولش بیا این عددهای کذایی رو بردار که مجبور نباشیم موقع کامنت بزنیمشون

اینا رو که فکر نکنم بشه ورداشت

elanor دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 22:19

بنده نه چپ دستم ونه چیزی بلدم!!!
هیچی دیگه فقط خواسدم بگم از این تبعیض ِ نژادی خوشم نیومد!! مگه راست دست های ِ نابلد دل ندارن؟؟؟؟!!! :|

اصن اون اعلام چپ دست ها واسه چیز دیگه بود ، شوما منتاعلیه سمت راست وبلاگ بنده رو ملاحضه بفرمایید متوجه میشوید

elanor دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 23:12

چه بدتر!! مثل ِ تفکیک جنسیت ِ دانشگاه ها میمونه!!! :)))

همینی که هست با من بحث نکن (از استدلال خودت استفاده کردم)

مولود سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 00:04 http://epizod3.mihanblog.com

مگه نمیدونی من مهندس خیلی خبره ایی هستم اصن نباس پست میزدی یراست باس میومدی پیش من:|
من چرا الان اینجام :|
یکی منو از رو زمین محو کنه:|
یکی مدرکمو محو کنه:|
تو برنامه های در دست بررسیه ایشاله تابستون
این یک عبرت نامه بود از کسی که در رشته اش هیچ پخی نیس:|

مولود ، میدونستم که شوما خبره ای ولی گفتم تو رو درواسی گیر نکنی یه وخ
الان آخرش چی شد ؟کن یو هلپ می ؟

نینا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 01:21

خب کاری نداره که اون تیکشو کات کن جایی که ربطی به نوشته ها نداشته باشه
یعنی مال بک گراند و رنک نوشته و مثل این نباشه
مثل پیوندای بلاگ
همین کناریا

به نام خدا
یا من منظور شما رو نفهمیدم ، یا شما منظور منو

خانم فانتزی سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 11:10

نمیدونم گفدم یا نع ولی منم چپ دسم

به پیر به پیغمبر گفده بودی

نینا چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 00:20

شنبه- دوشنبه-سه شبنه-چهارشنبه- پنج شنبه خودشم خفن خفن کلاس دارم و سرکارم. مخم ته هفته تعطیله

اینارو گفتم به گیرنده های خودت دست نزنی جمعه میام جواب اینومیدم

خسته نباشی رزمنده
دست شوما درد نکنه
بعد آقا همین آدرستو هم تو کامنتات بزار تا ما هی دنبالش نگردیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد