تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right
تیک تاک های یک چپ دست

تیک تاک های یک چپ دست

I may be LEFT HANDED but I'm Always Right

روحانی مچکریم

بنده به شخصه از رییس جمهور محترم تشکر میکنم که صد روزه مشکلات اقتصادی 

ما رو حل کرد.چون در دولت قبل ما دغدغه ی اینو داشتیم که در آمدمون کم بود 

ولی الان دیگه این مشکل رو نداریم و داره به سمت صفر میل میکنه .



البته این فقط واسه من نیست اگه یه چرخی بین کسبه و بازاری ها و تولید کننده ها و...

بزنید همه همینو بهتون میگن.

اگر چه تو یکسان آخر دولت قبل یه تورم شدید ایجاد شد ولی توی همون وضع هم 

بازار کار خودشو میکرد، ولی الان به معنی واقعی کشور رو رکودگرفته .



پ ن: دوستان بحث سیاسی نکنید ها اینا تجربیات شخصی بود .

نظرات 5 + ارسال نظر
عطیه جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 00:23 http://a-26.blogfa.com

ای بابا بحث برا چی ؟ چیزی ک عیان است ... :))

والا به خدا

مولود جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 01:49

منکه بهش رای ندادم

آورین بر تو

بارون یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 08:49

رضـــــــــــــــــــــــا 30یا30 میشود
برنامه امشب سینماهای کشــــــــــــور
.
.
.
.
ما چه به سیاست

پ ن:چشام ضعیفه نمیبینم چی نوشتین


این روزا همه دارن با پوست و استخون سیاست دولت رو حس میکنن.

عینک بزن خوب مادر جان

چوب کبریت دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 22:25

من تووو این همه سال(!!) بابامو اینقدر بهم ریخته ندیده بودم! باورم نمیشه بابای من داره میگه وضعیت خیلی بده.یعنی واقعا بده.
خدایا خودت کمک کن

آره .خدا از باعث و بانیش نگذره

سپیده سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 15:29 http://detari.blogfa.com

مهندس اصلا از آدم تحصیلکرده ای مثل شما انتظار گفتن این حرفو نداشتم !!!

چطور مگه؟ چی گفتم خوب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد